خاطرات حاج سیاح یا دوره ی خوف و وحشت

haj sayyah

کتاب «خاطرات حاج سیاح یا دوره ی خوف و وحشت»، مجموعه ی خاطرات «حاج محمدعلی سیاح محلاتی» از حدود دوران مشروطه است که به کوشش فرزندش «حمید سیاح» گردآوری شده است.

با مطالعه ی این کتاب، می توانید مشروطه را از دریچه ی نگاه «حاج سیاح» ببینید. مطمئناً ثبت رخدادهای تاریخی توسط افراد مختلف، می تواند به روشن تر شدن آن رخدادها کمک بیشتری کند.

خواندن این کتاب خالی از لطف نیست.

برای دانلود این کتاب، می توانید از لینک زیر استفاده کنید [حجم: ۱۸۱۷۰ کیلوابایت]

خاطرات حاج سیاح یا دوره ی خوف و وحشت

برچسب‌ها: , , , , ,
۳۰ بهمن ۱۳۸۷ تاریخی

۳ نظر برای خاطرات حاج سیاح یا دوره ی خوف و وحشت

  1. با عرض سلام و آرزوی توفیق
    ممنون از اینکه کتابهای ارزشمند دکتر غلامحسین ساعدی را ,جهت استفاده در سایت قرار دادید .می خواستم بدونم کتابهای دیگری از غلامحسین ساعدی از قبیل آی بی کلاه آی با کلاه ، توپ ، شب نشینی با شکوه و غیره رو در اختیار دارید؟ چون من به دنبال آثار استاد ساعدی می باشم ممنون میشم در این زمینه مرا مساعدت نمایید.

  2. حسين در فروردین ۳۰ام, ۱۳۸۸
  3. سلام من که نتونستم دانلود کنم

    حمید: من همین الآن بررسی کردم لینک دانلود رو، مشکلی نداره. برای دانلودش،‌ روی لینک کلیک کنید،‌ اگر اکانت رپیدشیر ندارید،‌روی Free User کلیک کنید و ۳۰ ثانیه منتظر بمونید. بعد عکس دانلود ظاهر میشه و با کلیک روی اون میتونید کتاب رو دانلود کنید. نکته ی مهم اینجاست که اگر در حین دانلود کردن کتاب با اکانت Free User، به هر دلیلی دانلودتون قطع بشه (مثل قطع شدن اینترنت یا مشکلات دیگه)، تا حدود ۲۰ دقیقه بعد دیگه نمیتونید با اکانت Free User چیزی دانلود کنید از سایت رپیدشیر

  4. نیما در اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۸۸
  5. سلام ممنون از اینکه کتاب خاطرات حاج سیاح را در سایت گذاشتن فقط فکر می کنم تعدادی از صفحه ها جا افتاده حدود صد صفحه آیا درست است؟

    حمید: تا به حال به این مسئله دقت نکرده بودم. اگر اینطور هست، متاسفم. چون هیچ نسخه ی دیگه ای از این کتاب رو ندارم و تنها نسخه ای رو که داشتم، روی سایت گذاشته ام

  6. مجید در آبان ۸ام, ۱۳۸۸

دیدگاهی بنویسید